woensdag 30 september 2009

Opdracht 3



In deze opdracht kwam de Gulde Snede weer terug. De bedoeling was om eerst een paar strepen op gevoel te zetten en daarna punten met elkaar te verbinden, zodat de vlakken door tweeën werden verdeeld. Daarna was de opdracht om cirkels in verschillende grotes op een kruising te tekeningen. Het mochten zowel hele, halve en kwart cirkels zijn. Je had keuze uit alle kleuren. Elke vlakje moest een andere kleur zijn. Ik heb sommige vlakken samengevoegd omdat beeld anders te druk werd.

Deze opdracht vond ik erg lastig. Ik wist niet zo goed welke kleuren ik wilde gebruiken. Uiteindelijk heb ik voor alle kleuren gekozen. Het zijn best wel felle kleuren geworden. Ik vind de vormen wel heel mooi geworden. Over de kleuren ben ik niet helemaal tevreden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten