maandag 25 januari 2010

2D Thema. Les 3

Voor de derde les moesten we een veer meenemen om na te tekenen. Als eerste moest je de veer met houtskool tekenen en dat de rest ruimte met pastel. De rest ruimte moest dan tegen de veer in maar het meost dan wel één geheel worden. De andere tekening moest je met pastel maken en de rest ruimte met houtskool, ook deze moesten weer tegen elkaar in maar het moest wel één geheel wroden. Ik vond het vooral moeilijk om de veer en de restruimte één te maken, omdat het toch wel andere materialen zijn is dat lastiger.
Als huiswerk opdracht heb met roze veren gewerkt en daar weer een veer van gemaakt. Ik heb met zwarte en witte verf over de roze veertjes geverfd. Bij de tweede vel heb ik met nep haar gewerkt. Ik heb de plukken opgeplakt zoals de veer ook uit zag. Ik heb met witte verf wat meer een printje op de veer van nephaar gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten