maandag 25 januari 2010

2D Thema. Les 6

In les zes was ik niet aanwezig. Een klasgenootje heeft mij de opdracht uitgelegd. We moesten een plaatje van wolken zoeken en die natekenen. Je mocht zelf weten hoe of wat. Ik ben niet tevreden over deze tekening. Ik vind de wolken niet goed gelukt, als ik het over kon doen zou ik de wolken wat meer als sluierwolken maken en wat zachter opzetten.
Ik heb eerst de ondergrond met wit geverfd en daarover heen heb ik wat blauw karton geplakt en dat heb ik ook weer wit geverfd. Ik heb flessen boven het vuur gehouden en wat gevormd. Die heb ik erbij op geplakt. Daarna heb ik nog wat blauw karton erbij geplakt in stukken. En als laatst heb ik tussen de flessen nog wat plastic gestopt, en het wat over de flessen heen gedaan zodat je wat meer diepte krijgt en dat het wat meer één wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten