maandag 25 januari 2010

2D Thema. Les 5

In les vijf gingen we van aluminium folie en ander doorzichtig folie water maken. Die moesten we daarna ook weer nateken en. Deze opdracht vond ik wel heel lastig. Ik vond het moeilijk om het water er ruimtelijk op te zetten. Ik vind deze tekening ook het slechts gelukt. Ik vind de manier waarom het getekend heb wel goed gelukt alleen de uitwerking niet.
Ik heb bij één tekening heel veel verschillende materialen met veel structuur opgeplakt. Daarna heb ik alles wit geverfd zodat de verschillende structuren mooi naar boven komen. Bij de andere tekening het ik de buitenkant donker gemaakt en de binnenkant met een rond wat lichter. Daarin heb ik met plastic zakken kleine stukjes opgeplakt zodat het een beetje golft. Ik heb ook van de knal plastic de rondjes uitgeknipt en die opgeplakt als regen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten